دانلود طرح جابر درمورد پروانه

دانلود طرح جابر درمورد پروانه

0 1.8k
دانلود طرح جابر درمورد پروانه

کاربر عزیز در اینجا بهترین طرح جابر با موضوع پروانه را برای شما قرار دادیم. این طرح جابر بهترین و با کیفیت ترین طرح جابر پروانه است. شما میتوانید با اطمینان این طرح جابر پروانه را با توضیحات کامل و عکس های متنوع و باکیفیت از سایت ما دانلود کنید. لازم به ذکر است که این فایل طرح جابر با موضوع پروانه در فرمت zip و با قیمت بسیار مناسب در دسترس است که این فایل zip شامل چند فایل word و همچنین عکسهای مرتبط با طرح  است.

 

نام فایل: طرح جابر  پروانه

فرمت فایل: zip با کیفیت عالی

قسمتی از فایل:

 

مراحل تولد پروانه:

تخم گذاری:

در این طرح قصد داریم در مورد چرخه زندگی پروانه صحبت کنیم كمي بعد از بلوغ كامل ، پروانه ماده تخمهايش را بر روي گياهي مي گذارد كه بعدا" مورد تغذيه لاروها قرار مي گيرد وبسیار مواظب است که این تخمها را در جایی قرار دهد که وقتی نوزادها یش از آن بیرون آمدندگیاه مورد نیاز را در کنار خود بیابند هر پروانه ماده حدود 400 تا 600 تخم می گذارد اين تخمها بسيار كوچك هستند اما بسیار سفت اند.این به ان معناست که آن ها می توانند در آب و هوای(شرایط) بد زنده بمانند. تخم ها کوچک ، کروی ، بیضی و تا حدی کشیده اند؛بارنگ های متنوع؛از جمله از زرد ، آبي خالص ، انواع قرمز تيره تا سياه مي باشند.برای مثال تخم کرم ابریشم بیضی شکل بوده و اندازه آن متفاوت و دارای منافذی جهت تنفس است.بعد از عمل تخمگذاري ، تخمها توسط يك ماده چسبناك نامحلول در آب پوشيده مي شوند ؛ هدف از اين پوشش اتصال تخم ها به ساقه ها و برگهاي گياهان است.هر گونه فقط از گونه ی گیاه خاصی یا از گونه های گروه وابسته ی نزدیک به آن تغذیه می کند.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر